شرکت تدبیرسازان سرآمد | نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه

آدرس دفتر مرکزی :

تهران، بلوار میرداماد، خیابان دکتر محمدمصدق (نفت جنوبی)، خیابان تابان، پلاک ۱۵

تلفن تماس :

26401812-13 - (021)

آدرس ایمیل :

info@tadbirsazansaramad.com

نخستین واحد نیروگاه بخار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه افتتاح شد

نخستین واحد نیروگاه بخار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه افتتاح شد

در قالب پویش هفته_الف_ب ایران، صبح سه شنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۹ نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی ارومیه با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیون یورو و با سرمایه گذاری بخش خصوصی(شرکت تدبیرسازان سرآمد) توسط وزیر محترم نیرو جناب آقای دکتر اردکانیان به بهره‌برداری رسید.

با حضور جناب آقای دکتر رضا اردکانیان، مقام محترم وزیر نیرو و جمعی از مقامات محترم همراه از وزارت نیرو، شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و مقامات محترم استانداری آذربایجان غربی، صبح امروز سه شنبه ۸ مهرماه ۱۳۹۹ نخستین واحد بخار نیروگاه ارومیه همزمان با هفته ۲۲ پویش الف – ب با هدف افزایش تولید برق، پاسخگویی به رشد مصرف در منطقه و همچنین افزایش راندمان نیروگاه‌های گازی با تبدیل آن به سیکل ترکیبی، احداث سه واحد بخار در نیروگاه ارومیه به بهره برداری رسید. نخستین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی ارومیه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان  و با سرمایه گذاری بخش خصوصی ( شرکت تدبیرسازان سرآمد) توسط وزیر محترم نیرو افتتاح شد.

دکتر رضا اردکانیان مقام محترم وزارت نیرو، صبح امروز هشتم مهر در آیین افتتاح واحد یک بخار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه و طرح های نیروی برق آذربایجان غربی که در سالن جلسات نیروگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه از مهرماه سال گذشته پویش هر هفته الف_ب _ ایران کلید خورده است، تصریح کرد: تاکنون با احتساب پروژه های امروز در صنعت آب و برق و فاضلاب ۳۶۰ پروژه با سرمایه گذاری  ۶۰هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری در پویش هر هفته الف_ب_ ایران، اجرای ۲۵۰پروژه برای آذربایجان غربی برنامه ریزی شده که تاکنون ۱۲۱ پروژه با سرمایه گذاری ۲۷هزار و ۷۰۰میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وزیر نیرو اظهار کرد: تامین برق پایدار، مطمئن و صرفه جویی در مصرف  سوخت و حمایت از برنامه های حفاظت ازمحیط زیست و رونق تولید از جمله اهداف نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه است.

وی با اشاره به اینکه امید است تا پایان دولت تدبیر وامید تعداد قابل توجهی از پروژه های در دست اجرا به ثمر برسد، خاطر نشان کرد: در آذربایجان غربی ۱۰۹۵پروژه با سرمایه گذاری ۱۱هزار و ۲۱۱میلیارد تومان  با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در دست اجرا هستند.

 نخستین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی رومیه با اعتباری بالغ بر ۳۳۲۸ میلیارد تومان و با سرمایه گذاری بخش خصوصی ( شرکت تدبیرسازان سرآمد)،  توسط وزیر محترم نیرو افتتاح شد.

آخرین مقالات

اطلاعات تماس

  • تهران، بلوار میرداماد، خیابان دکتر محمدمصدق(نفت جنوبی)، خیابان تابان، پلاک ۱۵
  • ۲۶۴۰۱۸۱۲-۱۳ - (۰۲۱)
  • info@tadbirsazansaramad.com